torsdag 12 februari 2009

Tretal roliga YouTube-klipp

Kom på att tänka på att en hel del andra tycks hitta på en massa roliga bloggutmaningar, så jag tänkte helt sonika hitta på en egen.

Ganska enkel egentligen, man listar de tre senaste roligaste YouTube-klippen som man vet om för tillfället, och postar dessa, följt av tre personer som man är nyfiken på vilka YouTube-videor de finner lustiga.
...och självfallet länkar man tillbaka till den som man fått av, men det säger sig väl självt?

JibJab - Frankenstein for President!

Personligen tycker jag dock att Dracula är häftigare ;-)

YouTube Comment Fight!

Grymt rolig, kanske för att det känns så träffsäkert, när man läser kommentarerna på YouTube ibland :-P

Dancing in the Street / Melody Crescent Medley - Beautiful People - BBC Two

Elever (och andra som stämmer in i melodin..) i Storbritannien som gör sig i ordning för en musikal?
Det blir alla fall en sjukt rolig blandning...

Jag utmanar Katolsk mamma, Katolik i Sverige och Simon.

En bubblare (som inte riktigt kom in bland de tre som jag valde) är denna sjuka japanska reklamvideo för någon slags grönsaksdryck (typ som Knorr Vie Shot då kanske?):
【初音ミク】ぽっぴっぽーPV【飲もう!】

3 kommentarer:

Bitte sa...

Jag är absolut på hugget! Återkommer inom kort på min blogg!

Teija sa...

Kul! Återkommer så snart som möjligt!

Bitte sa...

Utmaningen antagen, länkad tillbaka till dig samt skickad vidare till tre nya bloggare.